График на Мобилен център за обслужване на клиенти

„Софийска вода“, част от „Веолия“, въвежда удължен срок за плащане на фактурите за вода на своите клиенти. Поради кризисната ситуация с разпространението на коронавирус COVID-19, досегашният срок за плащане от 30 календарни дни се удължава на 40, считано от 17 март 2020 г. до края на срока на обявеното извънредно положение. Към този момент той е 13.04.2020 г. включително.
 
Всички центрове за услуги на клиенти остават затворени, включително и работещият до днес Център за услуги в Бизнес парк София.
 
Дружеството припомня, че вече са преустановени всички планирани и предварително обявени на входовете обиколки на проверители на водомери до края на срока на извънредната ситуация. Клиентите могат да отчетат и предадат данните от водомерите си сами дистанционно през сайта (директно в имейл платформата в раздел „Въпроси“ или след регистрация, като по този начин да се възползват от редица онлайн услуги) или на безплатния денонощен телефон 0800 1 21 21. Важно е всички клиенти да имат предвид, че данните се приемат от системата за фактуриране, само ако са подадени в отчетния период. Всеки клиент може да провери отчетния си период в профила на сайта или по телефона.
В случай, че няма техническа възможност да направят самоотчет, клиентите ще получат прогнозна сметка на база предишно потребление. При следващ реален отчет „Софийска вода“  ще коригира фактури с регистрирана разлика.

За улеснение, остава валиден и обявеният безплатен период до 16 април 2020 за промяна на партида онлайн през сайта на компанията. Така те могат да получат услугата бързо и лесно от дома си.

До отмяна на извънредната ситуация в столицата са отложени и всички планови ремонтни дейности по ВиК мрежата, освен крайно неотложните проекти и аварийните ситуации.

Каква вода пием? Онлайн смяна на партида         

КонтактиВсички контакти

Контакт със Софийска вода

0800 1 21 21

безплатен денонощен телефон

София 1766, Младост 4, Бизнес Парк София, сграда 2А