Корпоративна култура

Грижата за клиентите е в основата на изгражданата от нас корпоративна култура. „Софийска вода” непрестанно развива и подобрява своите услуги в отговор на по-високите очаквания на клиентите. Залагаме на открит и искрен диалог между партньорите. Печелим нови идеи и научаваме нови начини за решаване на проблемите, които ще са от голямо значение и с продължителни ползи за нашите клиенти, служители и акционери.

Следваме стратегически управленски модел, които развива, осъществява и обединява в едно успешни бизнес практики в различните области: удовлетвореност на клиентите, повишаване на квалификацията на служителите и развитие на мениджмънта. За да декларираме официално пред обществото нашите социални ангажиементи, през 2004 г. се присъединихме към инициативата на Програмата за развитие на ООН, наречена Глобален договор.

Като подкрепяме идеи на нашите служители, заедно работим по екологични и благотворителни инициативи. Създаваме възможности и реализираме успешни проекти с доброволното участие на хората на „Софийска вода”.

Вярваме, че това осигурява по-голямо доверие в компанията и съдействието, което получаваме има огромно значение и ни задължава да постигнем мисията си да бъдем първокласен доставчик на висококачествени водопроводни и канализационни услуги за нашите клиенти.
Каква вода пием? Център за обслужване на клиенти в Мега мол Люлин         
     
    
    You need to upgrade your Flash Player   
You need to upgrade your Flash Player
  

КонтактиВсички контакти

Контакт с отдел Човешки ресурси