Корпоративна култура

Грижата за клиентите е в основата на изгражданата от нас корпоративна култура. „Софийска вода” непрестанно развива и подобрява своите услуги в отговор на по-високите очаквания на клиентите. Залагаме на открит и искрен диалог между партньорите. Печелим нови идеи и научаваме нови начини за решаване на проблемите, които ще са от голямо значение и с продължителни ползи за нашите клиенти, служители и акционери.

Следваме стратегически управленски модел, които развива, осъществява и обединява в едно успешни бизнес практики в различните области: удовлетвореност на клиентите, повишаване на квалификацията на служителите и развитие на мениджмънта.

Като подкрепяме идеи на нашите служители, заедно работим по екологични и благотворителни инициативи. Създаваме възможности и реализираме успешни проекти с доброволното участие на хората на „Софийска вода”.

Вярваме, че това осигурява по-голямо доверие в компанията и съдействието, което получаваме има огромно значение и ни задължава да постигнем мисията си да бъдем първокласен доставчик на висококачествени водопроводни и канализационни услуги за нашите клиенти.
Каква вода пием? Монтаж на водомери с дистанционно отчитане Онлайн смяна на партида         

КонтактиВсички контакти

Контакт с отдел Човешки ресурси