Кариери

Сътрудник "Телефонен център"валидна до 30 Ноември 2019|Референтен N: CCADG

Функции и отговорности:


• Приема и регистрира подавани от клиенти сигнали за проблеми по водопроводната и канализационна мрежа
• Информира клиентите относно всички експлоатационни въпроси и фирмени услуги
• Проучва по-сложните казуси на клиентите и осъществява изходящи обаждания при необходимост
• Насочва сигнали от клиентите към други отдели на дружеството, имащи отношение към проблема

Изисквания към кандидатите:


• Средно образование
• Минимум 1 година опит в сферата на обслужване на клиенти
• Нагласа за интензивна работа с клиенти чрез телефонна комуникация
• Отлични комуникативни умения
• Ориентираност към решаване на проблеми и сътрудничество
• Добро владеене на Excel и опит със специфични софтуерни продукти
• Възможност за работа на смени, включително събота и неделя

За да кандидатствате, моля изпратете актуална автобиография, посочвайки референтния номер.
Само с одобрените по документи кандидати ще бъде осъществена връзка.

Всички предоставени лични данни ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор и ще се разглеждат при строга конфиденциалност.

Полетата маркирани със звездичка(*) са задължителни

*

*

Ако освен тази конкретна позиция се интересувате от работа в Софийска вода и в други области моля посочете до 3 от тях в долните полета.

Моля, прикачете автобиография, мотивационно писмо и снимка.(моля, изпращайте документите във формат съвместим с MS Word или MS Excel).

*

Полетата маркирани със звездичка(*) са задължителни

*

*

*

*

Свободни позиции за работа

Всички свободни позиции

Каква вода пием? Монтаж на водомери с дистанционно отчитане Онлайн смяна на партида         

КонтактиВсички контакти

Контакт с отдел Човешки ресурси