Кариери

Специалист Преговори с клиенти по телефон /по заместване/валидна до 19 Март 2021|Референтен N: DCP21

Функции и отговорности:

• Преговаря по телефона с клиенти, които имат просрочени задължения към компанията;
• Предлага гъвкави схеми за изплащане на дълга, съобразени с възможностите на клиента;
• Преди осъществяване на контакт проверява необходимата информация за клиента;
• Отразява резултатите от извършените контакти, причините при отказ за плащане и новооткрита клиентска информация в клиентска база данни;
• Информира прекия си ръководител за идентифицирани проблеми с клиентите и съдейства за тяхното разрешаване.

Изисквания към кандидатите:

• Завършено средно образование;
• Минимум 1 година опит в сферата на обслужване на клиенти;
• Отлични комуникативни умения и способност за работа в екип;
• Клиентски ориентирано поведение;
• Умения за водене на преговори;
• Инициативност, проактивност и организираност.

Предимства:

Специфични изисквания:

•Опит в работа с клиенти с просрочени задължения ще се счита за предимство
•Познаване на спецификите на процеса по преговори за събиране на дълг


За да кандидатствате, моля изпратете актуална автобиография, посочвайки референтния номер на позицията.

Само с одобрените по документи кандидати ще бъде осъществена връзка.
Всички предоставени лични данни ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор и ще се разглеждат при строга конфиденциалност.

Полетата маркирани със звездичка(*) са задължителни

*

*

Ако освен тази конкретна позиция се интересувате от работа в Софийска вода и в други области моля посочете до 3 от тях в долните полета.

Моля, прикачете автобиография, мотивационно писмо и снимка.(моля, изпращайте документите във формат съвместим с MS Word или MS Excel).

*

Полетата маркирани със звездичка(*) са задължителни

*

*

*

*

Свободни позиции за работа

Каква вода пием? Онлайн смяна на партида         

КонтактиВсички контакти

Контакт с отдел Човешки ресурси