Контакти

Центрове за обслужване на клиенти

В центровете за обслужване на клиенти може да поръчате и да се информирате за всички услуги на Софийска вода. Вижте всички адреси за плащане в брой

За нас е много важно всеки един клиент да получи необходимото внимание и да бъде обслужен качествено. Поради тази причина, трябва да планирате посещението в нашите Центрове за обслужване на клиенти поне половин час преди края на работното време.

Люлин

жк Люлин 7, бул. "Царица Йоанна" 15, в сградата на Мега Мол

Виж на картата

Работно време: От понеделник до петък
09:00 - 20:00
Събота
09:00 - 17:30
 

Младост

жк Младост 4, Бизнес парк София, сгр. 2А (входът е от страната на бул. "Ал. Малинов")

Виж на картата

Работно време: От понеделник до петък
08:00 - 19:00

Оборище

ул. "Сердика" 5, НАГ, Столична община

Виж на картата

Работно време: От понеделник до петък
09:00 - 17:30

NB! Центърът обслужва само технически заявки за присъединяване към ВиК мрежа

Център

ЦУМ (партер), бул."Княгиня Мария-Луиза" 2

Виж на картата

Работно време: От понеделник до петък:
09:00 - 20:00
Събота:
09:00 - 17:30

График на мобилен център за обслужване на клиенти

В Мобилния център за обслужване на клиенти може да заявите и да се информирате за всички услуги на Софийска вода. Плащанията в него ще стават само с карта, пари в брой няма да се приемат.

Вижте графика на Мобилния център.
Каква вода пием? Монтаж на водомери с дистанционно отчитане Онлайн смяна на партида         

КонтактиВсички контакти

Контакт със Софийска вода

0800 1 21 21

безплатен денонощен телефон

София 1766, Младост 4, Бизнес Парк София, сграда 2А