Електронни услуги



Профил на купувача




Каква вода пием

           

     

Новини Всички новини

Всички центрове за обслужване на клиенти се завръщат към нормален график на работа

19 май 2020

От 19-ти май „Софийска вода“ възстановява нормалния работен график на всички центрове за обслужване на клиенти и отменя условието за предварително записване на час, въведено по време на извънредното положение. Дружеството отново ще предоставя пълния си пакет технически услуги, но само с избор на обикновена поръчка. Касите на клиентските центрове също ще бъдат отворени за плащане в брой.

Промяна на сроковете за издадените предписания

30 април 2020

В контекста на удълженото извънредно положение, „Софийска вода“ удължава с още 1 един месец (30 календарни дни) срока за изпълнение на всички издадени досега предписания, за които той не е изтекъл

„Софийска вода“ приканва клиентите да подават самоотчети на водомерите си в удължения период на извънредно положение

09 април 2020

„Софийска вода“ напомня на всички клиенти, че продължава да приема самоотчет на водомерите на клиентите, след решението за удължаване на извънредното положение. По този начин компанията гарантира ежемесечни отчети за потреблението на ВиК услуги, без да застрашава здравето на клиентите и служителите си.
Каква вода пием? Онлайн смяна на партида         

КонтактиВсички контакти

0800 1 21 21

безплатен денонощен телефон

Анти-корупционен телефон
02 812 25 21

АнкетаДруги анкети

Бихте ли се отказали от получаване на хартиена фактура от Софийска вода?

Споделете вашите впечатления