Електронни услуги

Новини Всички новини

„Софийска вода“ ще инвестира близо 14 млн. лева през 2018 г. в изграждането на канализация

12 юли 2018

„Нинджите“ са специализираният екип, който спомага за предотвратяването на тежки аварии по натоварени столични булеварди

Ръководството на “Софийска вода” в диалог с жители на район “Люлин”

29 юни 2018

Подменените от “Софийска вода” водопроводи в район „Люлин“ за последните 6 години са 9 км за над 3 млн. лв., съобщиха от дружеството на среща с обществеността на района. Почти 1,5 км пък е изградената канализационна мрежа, която е струвала над 1 200 000 млн. лв. В срещата участваха граждани от район Люлин, представители на районната администрация и ръководството на “Софийска вода”.

„Софийска вода“ - с трети голям и модерен център за клиенти

27 юни 2018

От утре, 28 юни, отваря врати нов Център за обслужване на клиенти на партерния етаж на ЦУМ, бул. „Мария Луиза“ 2. Той ще е с удължено работно време от 09:00 ч. до 20:00 ч. в делнични дни и от 10:00 ч. до 16:00 ч. в събота, също като другия нов, удобен и комуникативен център в Мега Мол, Люлин.
Участия на Лабораторен изпитвателен комплекс в тестове за пригодност Център за обслужване на клиенти в Мега мол Люлин         
     
    
    You need to upgrade your Flash Player   
You need to upgrade your Flash Player
  

КонтактиВсички контакти

0800 1 21 21

безплатен денонощен телефон

Анти-корупционен телефон
02 812 25 21

АнкетаДруги анкети

Бихте ли се отказали от получаване на хартиена фактура от Софийска вода?

Споделете вашите впечатления