90% от потребителите на „Софийска вода“ са доволни от услугите на дружеството

90% от потребителите на „Софийска вода“ са доволни от услугите на дружеството

През 2021 г. съществено мнозинство от жителите заявяват, че не са имали проблеми с водата, сочи социологическо изследване


05.12.2021

Общата удовлетвореност от услугите на „Софийска вода“, част от Веолия,  бележи ръст и достига 90% за изминалата година. С 6%  се е увеличил делът на хората, заявили, че са „по-скоро доволни“ от ВиК оператора. „Тенденцията може да се определи като положителна в контекста на икономическата криза и в сравнение с мнението на потребителите за другите ютилити компании“. Данните и обобщението са от ежегодно маркетингово представително проучване на „Алфа Рисърч“ сред 1000 жители на столицата чрез количествено изследване, реализирано в периода 8-21 ноември, обхванати в различни възрастови, професионални и социални групи.

Данните очертават още няколко положителни тенденции. 76% от жителите на града пият чешмяна вода. Клиентите са доволни от непрекъсността на услугите (85%), налягането на водата (84%) и разнообразните канали за плащане на задължения (79%), обслужването на клиенти (69%). „Огромното мнозинство не са имали проблеми с водопреносните и канализационни услуги, а в случаите на такива налице е одобрение на клиентите от времето за реакция от отстраняване“, обобщават още от „Алфа рисърч“.  64% от респондентите не са имали проблеми с водата през 2021 г., което е 15%  повече от миналата година.

Високо оценени са и новият сайт на дружеството, и мобилното приложение, внедрени само преди няколко месеца, като делът на ползващите нараства почти двойно спрямо миналата година.

„Софийска вода“, част от Веолия,  е най-високо оценената комунална услуга в София според друг вид маркетинг инструмент – NPS score, адаптиран за изследване на доставчици на обществени услуги. 

Ежегодното прочуване на „Алфа рисърч“ помага на „Софийска вода“ да се ориентира по-добре в мненията, нуждите и причините за удовлетвореността/неудовлетвореността сред своите потребители и е част от много други поети ангажименти към тях в „Хартата на клиента“. Данните, макар и в табличен вид, служат за постигане на целта на „Софийска вода“, част от Веолия, а именно – услуги като по вода, които са полезни за хората, обществото и живота в София!

Благодарим Ви за доверието.

Още новини
Затруднено движение по бул. "Ситняково" поради отстраняване на авария

Затруднено движение по бул. "Ситняково" поради отстраняване на авария

Очакваме ремонтните дейности да приключат до края на днешния ден

Плащане на сметки за вода директно през сайта –  възможно и без регистрация

Плащане на сметки за вода директно през сайта – възможно и без регистрация

Плащане на сметки за вода директно през сайта, без да е необходима допълнителна...

Допълнителни мобилни чешми на бул. „Витоша“ в следващите три най-горещи дни

Допълнителни мобилни чешми на бул. „Витоша“ в следващите три най-горещи дни

Те са част от дългогодишната инициатива „Утоли жегата“ на дружеството, която популяризира постоянен достъп до качествена питейна вода

Уикенд в луксозeн хотел срещу абонамент за електронна фактура е  лятното предизвикателство на „Софийска вода“

Уикенд в луксозeн хотел срещу абонамент за електронна фактура е лятното предизвикателство на „Софийска вода“

Всички клиенти на “Софийска вода”, които се регистрират за получаване на...