“Софийска вода” АД в диалог с жителите на район “Искър”. Това е първата от поредица планирани срещи на територията на Столична община

01 юни 2018

„Софийска вода“ АД, част от Веолия, започва инициатива, която цели столичани да споделят мнението си за предоставяните услуги. Първата среща бе с жителите на район „Искър“ с подкрепата и домакинството на Общината.

„Цялата ВиК инфраструктура е на Столична община и на софиянци, и всеки гражданин на столицата може да дойде да се запознае с нея“, с тези думи Арно Валто, изпълнителен директор на „Софийска вода“ АД, покани гражданите от район „Искър“ да се запознаят с ВиК съоръженията по време на откритата среща, в която се включиха председателят на Постоянната комисия по опазване на околната среда, земеделие и гори на Столичен общински съвет - г-жа Лорита Радева, омбудсманът на Столична община  - Лилия Христова, кметът на район „Искър“ - Ивайло Цеков, заедно  с жители на района.

„Чрез  поредица от различни открити срещи, искаме да сме близо до хората, да чуем гласа на нашите клиенти и жители на Столична община и спрямо техните препоръки - да продължим да подобряваме нашите услуги“, коментира Васил Тренев, заместник-изпълнителен директор на „Софийска вода“ АД.

За периода 2011 – 2017, „Софийска вода“ АД е инвестирала в район „Искър“, към който са „Дружба”1, „Дружба”2 и Бусманци, 2.4 млн. лева, с които са реализирани 4.7 км водопроводи и 0.5 км канали. В резултат на подобренията във ВиК мрежата, статистиката показва, че оплакванията на жителите на района драстично са намалели. Въпреки това, ръководството на дружеството изслуша внимателно гражданите на района и отговори на техните въпроси. Изпълнителният директор Арно Валто сподели, че компанията инвестира по 40 милиона лева годишно,  въпреки че цената на услугите в София е четвъртата най-ниска в България. „Ще продължим да инвестираме във ВиК мрежата и да подобряваме услугите си, защото държим нашите клиенти да получават наистина безкомпромисно качество и да са доволни обслужването ни“, категоричен е изпълнителният директор на „Софийска вода“ АД.

Живущи в района зададоха въпроси по конкретни проблеми, свързани с дейността на дружеството и услугите му, които получиха отговори.

Участия на Лабораторен изпитвателен комплекс в тестове за пригодност Център за обслужване на клиенти в Мега мол Люлин         
     
    
    You need to upgrade your Flash Player   
You need to upgrade your Flash Player