„Софийска вода“ удължава срока за плащане на фактурите

17 март 2020

Дружеството преустановява работа на всички центрове за услуги

„Софийска вода“, част от „Веолия“, въвежда удължен срок за плащане на фактурите за вода на своите клиенти. Поради кризисната ситуация с разпространението на коронавирус COVID-19, досегашният срок за плащане от 30 календарни дни се удължава на 40, считано от 17 март 2020 г. до края на срока на обявеното извънредно положение. Към този момент той е 13.04.2020 г. включително.
 
Всички центрове за услуги на клиенти остават затворени, включително и работещият до днес Център за услуги в Бизнес парк София.
 
Дружеството припомня, че вече са преустановени всички планирани и предварително обявени на входовете обиколки на проверители на водомери до края на срока на извънредната ситуация. Клиентите могат да отчетат и предадат данните от водомерите си сами дистанционно през сайта (директно в имейл платформата в раздел „Въпроси“ или след регистрация, като по този начин да се възползват от редица онлайн услуги) или на безплатния денонощен телефон 0800 1 21 21. Важно е всички клиенти да имат предвид, че данните се приемат от системата за фактуриране, само ако са подадени в отчетния период. Всеки клиент може да провери отчетния си период в профила на сайта или по телефона.
В случай, че няма техническа възможност да направят самоотчет, клиентите ще получат прогнозна сметка на база предишно потребление. При следващ реален отчет „Софийска вода“  ще коригира фактури с регистрирана разлика.

За улеснение, остава валиден и обявеният безплатен период до 16 април 2020 за промяна на партида онлайн през сайта на компанията. Така те могат да получат услугата бързо и лесно от дома си.

До отмяна на извънредната ситуация в столицата са отложени и всички планови ремонтни дейности по ВиК мрежата, освен крайно неотложните проекти и аварийните ситуации.       

Каква вода пием? Онлайн смяна на партида