Въпроси и отговори

Водомери и отчети

  • Какъв е редът за пломбиране на водомерите с пластмасови пломби?
  • Как да разбера за предстоящо посещение за отчет на водомерите?
    Можете да се информирате за предстоящото отчитане на водомерите чрез Телефонния център, на тел. 0800 1 21 21, при посещение в център за обслужване на клиенти или чрез сайта, след като се регистрирате като потребител на нашите on-line услуги. До 2 работни дни преди датата за отчет на видимо място в сградата на Вашия адрес се поставя съобщение за точния ден и час за посещението. Ако напрaвите регистрация в сайта на „Софийска вода”, от Вашия профил ще получавате филтрирана информация за графика на отчитане в регистрираните от Вас имоти. Напомняме ви, че е необходимо поне веднъж годишно да се осигури достъп на служител на "Софийска вода" до измервателните уреди (съгласно нормативните изисквания в Наредба № 4).
  • Какво да направя, защото се съмнявам в изправността на моите водомери?
  • Какви са изискванията към индивидуалните водомери?
  • Какви са изискванията при поставянето на водомер на инсталацията?
  • Каква е причината консумацията въз основа, на която е издадена фактурата за вода да се различава с над 50% от средномесечната ми консумация за изминалата година?

Качество на водата

  • Как да проверя какво е качеството на водата в моя район?“
  • Как се следи качеството на питейната вода в София?

Контакти с клиенти

Незаконно ползване на вода (търговски загуби)

  • Какво представлява търговските загуби на вода?
  • Кое се регламентира като нерегламентирано (незаконно) ползване?
  • Видове незаконни връзки
  • Какви санкции предвижда законът в различните случаи?

Нормативна уредба

  • Коя е нормативна уредба, регламентираща ВиК услугите?
  • Как „Софийска вода” се грижи за защитата на личните данни, които предоставям чрез този сайт и за какво ги използва?

Общо потребление

  • Как се определя и начислява количеството “общо потребление”?
  • Как може да се намали количеството “общо потребление”?

Сметки и плащания

  • Как се определя сметката за вода?
  • Как да премина от таксуване на база брой живущи към отчитане по водомери?
  • Защо получавам сметка с голяма консумация?
  • Какво да направя, за да отговарят сметките на потреблението ми?
  • Коя от посочените суми в сметката ми трябва да платя?
  • Как мога да плащам сметките си за вода?
  • Защо в сметката ми като “старо салдо” е включена предишната фактура, която е платена в срок?
  • Кой има право да приема плащания от името на „Софийска вода“?

Не намирате отговор?

Задайте въпрос на сайта ни

Полетата маркирани със звездичка(*) са задължителни

**
**
*
 

Участия на Лабораторен изпитвателен комплекс в тестове за пригодност Център за обслужване на клиенти в Мега мол Люлин         
     
    
    You need to upgrade your Flash Player   
You need to upgrade your Flash Player
  

КонтактиВсички контакти

0800 1 21 21

безплатен денонощен телефон

Анти-корупционен телефон
02 812 25 21

Полезна информация