English
Начало Услуги Сметки и плащания
Клиентски номер;
Лична карта на титуляря/собственика;
Пълномощно, в случаите, в които молбата не се подава от титуляря/собственика.
За услугата „Справка за етажна собственост“ са необходими следните документи:
Пълномощно или актуален официален документ, от който да е видно, че заявителя е домоуправител или упълномощено от живущите в етажна собственост (ЕС) лице.
Протокол от проведено общо събрание на етажна собственост или Протокол за упълномощаване с подписите на собствениците/ ползвателите на имотите.
Регистрирай се
Забравена парола
0800 1 21 21
Обаждане чрез Skype
Центрове за обслужване на клиенти
Имате въпрос?
Как мога да разбера за посещение за отчитане на водомери?
Как се определят и начислява количеството “общо потребление”?
Нямам водомер. Предстои ми да купя. Какви са изискванията към тях?
Технически услуги
Пломбиране на водомери
Водомери с дистанционно отчитане