Ограничен капацитет на клиентските центрове на Софийска вода

Ограничен капацитет на клиентските центрове на Софийска вода

Реорганизация на дейността на дружеството вследствие на COVID-19


06.11.2020

Във връзка с налагаща се реорганизация на дейността на дружеството вследствие на COVID-19  Центърът за обслужване на клиенти (ЦОК) в МегаМол, ж.к. „Люлин“, както и този в сградата на НАГ временно затварят. Това дава възможност за оптимизиране на екипната работа и гарантира взаимозаменяемостта на служителите, пряко обслужващи клиентите ни. Мярката е свързана и с необходимостта от стриктно спазване на здравните разпоредби.

Работното време на другите два центъра остава следното:

  • ж.к. „Младост“ 4, Бизнес парк – от понеделник до петък, от 08:00 до 17:00 часа, с прекъсване от 12:30 ч. до 13:00 ч. и от 15:00 ч. до 15:30 ч. за дезинфекция на помещението.
  • ЦУМ – от понеделник до петък, от 09:00 до 18:00 часа, с прекъсване от 12:30 ч. до 13:00 ч. и от 15:00 ч. до 15:30 ч. за дезинфекция на помещението.
  • Извиняваме се за причиненото неудобство! След нормализиране на епидемиологичната обстановка ще бъде възстановен обичайния график на работа.
     
Още новини
Информация за възможни промени в миризмата и вкуса на водата

Информация за възможни промени в миризмата и вкуса на водата

Питейната вода в града отговаря на всички нормативно заложени изисквания

Подкаст "На х 2 вОди": Първите глътки: водата и детското здраве

Първите стъпки в живота на едно дете са много важни, но не по-малко важни са...

Проектът  Десен слатински колектор приключи

Проектът Десен слатински колектор приключи

"Софийска вода" извършва неотложно изместване на трасе на канал

Три ютилити компании с обща информационна брошура за столичани

Три ютилити компании с обща информационна брошура за столичани

В „Как да сменя партидата за ток, вода и парно“ Електрохолд, Софийска вода и Топлофикация София представят полезна информация за клиентите си в София