„Софийска вода“ преминава към самоотчети на индивидуалните водомери

„Софийска вода“ преминава към самоотчети на индивидуалните водомери

Проверителите на „Софийска вода“ ще регистрират данните от индивидуалните водомери без да установяват физически контакт с клиентите


09.11.2020

Във връзка с усложнената епидемична обстановка проверителите на „Софийска вода“ ще регистрират данните от индивидуалните водомери без да установяват физически контакт с клиентите. Дружеството разчита на потребителите за подаване на самоотчет с оглед взаимната безопасност и здраве.
Припомняме, че има редица начини за лесно и бързо подаване на самоотчет:
- Безплатно обаждане на телефон 0800 121 21
- Чрез потребителски профил на сайта на „Софийска вода“
- Чрез писмената форма за задаване на въпроси на сайта на „Софийска вода“
- Алтернатива остава и широко възприетата практика чрез бележка, съдържаща данните от водомерите, залепена на видно място на вратата

При невъзможност за извършване на отчет на индивидуалните водомери ще бъде начислена автоматично прогнозна сметка, основана на предходна консумация, която ще бъде коригирана при необходимост със следващото реално засичане на водомерите.
Приходните водомери ще продължат да се отчитат без промяна.

Временно няма да работят с клиенти и двата Центъра за обслужване на клиенти – този в МегаМол в ж.к. „Люлин“ и в сградата на НАГ. Целта е да се намалят максимално рисковете за здравето на служителите чрез възможност за гъвкаво работно време в останалите два центъра.
Работното време на другите два центъра е следното:
ж.к. „Младост“ 4, Бизнес парк – от понеделник до петък, от 08:00 до 17:00 часа, с прекъсване от 12:30 ч. до 13:00 ч. и от 15:00 ч. до 15:30 ч. за дезинфекция на помещението.
ЦУМ – от понеделник до петък, от 09:00 до 18:00 часа, с прекъсване от 12:30 ч. до 13:00 ч. и от 15:00 ч. до 15:30 ч. за дезинфекция на помещението.

За „Софийска вода“, част от Веолия, приоритет е здравето и безопасността на клиентите и на служителите й. Това налага реорганизация на работата, но при първа възможност пълният капацитет на услуги ще бъде възстановен.
 

Още новини
Обновена брошура помага на столичани да сменят партидите си за ток, вода, парно и природен газ

Обновена брошура помага на столичани да сменят партидите си за ток, вода, парно и природен газ

В нея са описани изискванията, необходимите документи, сроковете и начините за плащане при всяка от компаниите

Подкаст "На х 2 вОди": Клиентът на фокус

В този епизод на подкаста „Нa по 2 вОди“ обръщаме поглед към нашите клиенти и...

Аварийно отклоняване на води

Аварийно отклоняване на води

Поради авария на канализационен колектор, вследствие на изкопни работи по...

Отборът на „Софийска вода“ и Веолия България отбеляза 10 години на Софийския маратон този уикенд

Тазгодишното издание на Софийския маратон е и юбилейно за отбора на „Софийска...