„Софийска вода“ приканва клиентите да подават самоотчети на водомерите си в удължения период на извънредно положение

„Софийска вода“ приканва клиентите да подават самоотчети на водомерите си в удължения период на извънредно положение

„Софийска вода“ напомня на всички клиенти, че продължава да приема самоотчет на водомерите


09.04.2020

„Софийска вода“ напомня на всички клиенти, че продължава да приема самоотчет на водомерите на клиентите, след решението за удължаване на извънредното положение. По този начин компанията гарантира ежемесечни отчети за потреблението на ВиК услуги, без да застрашава здравето на клиентите и служителите си и в съответствие с инструкциите на институциите да се ограничат физическите контакти.

Какво е важно да знаем, за да бъдат приети данните ни от системата?
- данните от водомерите могат да бъдат приети и придвижени, само ако са подадени в рамките на отчетния период. Можем да разберем за отчетния период директно през личния си профил на сайта, от фактурата, на безплатния денонощен телефон 0800 121 21 или през формата за контакт - раздел Въпроси, където е необходимо да се посочи клиентски номер или адрес.  
- Всички клиенти, които нямат техническа възможност да направят самоотчет, ще получат прогнозни сметки на база предишно потребление. При следващ реален отчет „Софийска вода“  ще бъде в готовност да направи корекции на фактури с регистрирана разлика.
- За да подадем правилно данните от водомерите си, е необходимо да посочим само фабричния номер на водомера и/или номера на пломбата му, и неговите показания: само цифрите от полето за кубически метри (обикновено те са най-едрите цифри от водомера в черно, без трите червени цифри, ако има такива, или допълнителни по-малки цифри от циферблата)  

С цел да запази здравето на служителите и клиентите си, „Софийска вода“ още веднъж препоръчва да се възползваме и от всички начини на безкасово плащане, предоставени от дружеството  чрез интернет, банкомати и терминали, директно от разплащателна сметка, по банков път с превод на сметка към „Софийска вода“ или по телефона (e-pay, voice, A1 wallet).
Какво още можем да направим онлайн и какви допълнителни услуги са достъпни към момента?
- Промяна на партида през сайта на компанията. В периода до 16 април 2020 онлайн услугата остава безплатна и за всички клиенти, които са пропусналия законен срок от 30 дни след промяна на адрес да направят това.
- Проектантски услуги
- Технически услуги с предварителна консултация и предварително уговорено посещение в точен час в Център за услуги.
 

Още новини
Информация за възможни промени в миризмата и вкуса на водата

Информация за възможни промени в миризмата и вкуса на водата

Питейната вода в града отговаря на всички нормативно заложени изисквания

Подкаст "На х 2 вОди": Първите глътки: водата и детското здраве

Първите стъпки в живота на едно дете са много важни, но не по-малко важни са...

Проектът  Десен слатински колектор приключи

Проектът Десен слатински колектор приключи

"Софийска вода" извършва неотложно изместване на трасе на канал

Три ютилити компании с обща информационна брошура за столичани

Три ютилити компании с обща информационна брошура за столичани

В „Как да сменя партидата за ток, вода и парно“ Електрохолд, Софийска вода и Топлофикация София представят полезна информация за клиентите си в София