„Софийска вода“ пуска система за приоритетно обслужване на хора в неравностойно положение

„Софийска вода“ пуска система за приоритетно обслужване на хора в неравностойно положение


29.11.2023

Всички центрове за обслужване на клиенти на „Софийска вода“ вече са снабдени с бутон за хора в неравностойно положение. С натискането му, клиентите на дружеството с различни затруднения се обозначават в системата за управление на опашки и получават номер, който им дава предимство. Издадените посредством бутона номера се обслужват приоритетно.
Бутонът е обозначен с надпис, както на български език, така и на брайлова азбука за незрящи и е разположен на адекватна за клиенти с двигателни проблеми височина.
Въвеждането на система за приоритетно обслужване на хора в неравностойно положение е поредна стъпка в усилията на „Софийска вода“, част от Веолия, да бъде достъпна и на разположение на всички свои клиенти. 

Още новини
Информация за възможни промени в миризмата и вкуса на водата

Информация за възможни промени в миризмата и вкуса на водата

Питейната вода в града отговаря на всички нормативно заложени изисквания

Подкаст "На х 2 вОди": Първите глътки: водата и детското здраве

Първите стъпки в живота на едно дете са много важни, но не по-малко важни са...

Проектът  Десен слатински колектор приключи

Проектът Десен слатински колектор приключи

"Софийска вода" извършва неотложно изместване на трасе на канал

Три ютилити компании с обща информационна брошура за столичани

Три ютилити компании с обща информационна брошура за столичани

В „Как да сменя партидата за ток, вода и парно“ Електрохолд, Софийска вода и Топлофикация София представят полезна информация за клиентите си в София