Общувай бързо и лесно със „Софийска вода“ чрез дигиталните платформи на дружеството

Общувай бързо и лесно със „Софийска вода“ чрез дигиталните платформи на дружеството


05.07.2024

„Софийска вода“ напомня на своите клиенти, че онлайн услугите на дружеството дават възможност за бързо и лесно обслужване, без необходимост да посещавате физически офис. Чрез създаване или вход в личен профил на дигиталните платформи – сайт и мобилно приложение, имате достъп до голяма част от необходимите по процедурите на дружеството документи, както и възможност да следите месечното си потребление и да правите самоотчет.

Клиентските центрове на „Софийска вода“ работят с намален състав по време на летния сезон и дигиталните платформи са възможност да спестите време и усилия, независимо в коя точка на страната се намирате.

При неотложна необходимост да посетите клиентски център на „Софийска вода“ припомняме, че имате възможност да го направите на следните адреси:

ж.к. Люлин, бул. „Панчо Владигеров“ бл. 442

ж.к. Младост 4, Бизнес парк София, сграда 4

ул. Сердика 5, НАГ, Столична община

бул. Цар Борис III 159

бул. Мария Княгиня – Луиза 2

Допълнителна информация за локация и работно време можете да откриете в нашия  Виртуален информационен център

Вижте повече и как можете да се възползвате от нашите услуги от разстояните.

Още новини
“Софийска вода” ремонтира спешно участък от Десен слатински колектор

“Софийска вода” ремонтира спешно участък от Десен слатински колектор

Взимат се мерки за ограничаване на засегнат участък от река Новачица

Комисията за енергийно и водно регулиране одобри бизнес плана на “Софийска вода”

Комисията за енергийно и водно регулиране одобри бизнес плана на “Софийска вода”

Дружеството актуализира цените на услугите си от 1 октомври 2024

Центърът за клиенти на “Софийска вода” в ЦУМ преустановява дейност

Центърът за клиенти на “Софийска вода” в ЦУМ преустановява дейност

Два други обекта на водното дружество отварят врати и в събота