„Софийска вода“ с мерки срещу усложнената грипна обстановка

„Софийска вода“ с мерки срещу усложнената грипна обстановка

Във връзка с регистрираните случаи на корона вирус в столицата, „Софийска вода“ въвежда промени в ежедневната си работа


05.03.2020

Във връзка с регистрираните случаи на корона вирус в столицата, „Софийска вода“ ще въведе промени в ежедневната си работа, с цел повишаване на грижите по опазването на здравето на клиентите и служителите на „Софийска вода“:

- Променя се работното време на Центровете за обслужване на клиенти. От утре (12.03.2020) те ще работят със следното работно време:
o ЦОК Бизнес парк: от 08:00 часа до 17:00 часа (понеделник - петък) с 1 час обедна почивка от 12:00 часа до 13:00 часа, през която ще се извършва и дезинфекция на помещението.
o ЦОК Мега Мол и ЦОК ЦУМ: от 09:00 часа до 18.00 часа (понеделник - петък) с 1 час обедна почивка от 13:00 часа до 14:00 часа, през която ще се извършва и дезинфекция на помещението.
o ЦОК НАГ и Мобилен център временно преустановяват работа.

- Молим клиентите да се обръщат към безплатния телефон на „Софийска вода“, да използват онлайн-заявките за услуги  през сайта на дружеството и известните електронни канали за комуникация. Ако има възможност, посещенията в центровете за услуги да бъдат само в краен случай.
- Молим клиентите, които не могат да отложат посещението си в центровете за обслужване, да изчакват пред офиса, докато служител на „Софийска вода“ ги покани.
Напомняме, че на безплатния телефон на „Софийска вода“, клиентите могат да получат следната информация: районите, които са без вода; салдо по клиентски номер; подаване на самоотчет, период за подаване на самоотчет и период, в който адресът попада в графика за реално отчитане от проверител.

През платформата за запитвания на сайта на „Софийска вода“ клиентите могат да подадат и официални жалби, на които ще получат отговор в рамките на един работен ден.

Във връзка с препоръчителното ограничаване на близки физически контакти, молим клиентите на „Софийска вода“ да се възползват от дистанционните начини за отчитане на индивидуалните си водомери: 
- Безплатен телефон 0800 121 21;
- Интернет сайта на Дружеството;
- Лист, залепен на входната врата на жилището.

Върху него е необходимо е да се посочат следните данни:
- Клиентски номер;
- Номер на водомер;
- Местоположение на водомера – кухня/баня/друго;
- Тип вода, минаваща през водомера – топла, студена;
- Показания на уреда.

Плановите и аварийни дейности няма да бъдат отменяни, с цел непрекъснатост на качествената и надежда работа на „Софийска вода“.  Бихме искали да уверим жителите на столицата, че безопасността и качеството на водата, която подаваме към клиентите ни е с най-висок приоритет.

„Софийска вода“ благодари за проявеното разбиране, което цели предпазване на нашите клиенти и на нашите служители, за които носим отговорност.
 

Още новини
Аварийно спиране на водоподаването в кв. Драгалевци"" и в.з. Симеоново- Драгалевци

Аварийно спиране на водоподаването в кв. Драгалевци"" и в.з. Симеоново- Драгалевци

Поради възникнала авария се налага спиране на водоподаването в кв. Драгалевци""...

Еврокомисарят Вопке Хукстра посети пречиствателната станция за отпадъчни води на София

Еврокомисарят Вопке Хукстра посети пречиствателната станция за отпадъчни води на София

Единствената енергийно осигуряваща се станция за пречистване на отпадъчни води в България и региона бе част от работната визита на комисаря за климата, нулевите нетни емисии и чистия растеж

Подкаст "На x2 вОди": Регулациите провокират иновации

Комунални услуги и иновации - една неочаквано добра комбинация! Не вярвате?...

Хартиена фактура на “Софийска вода” остава в миналото

Хартиена фактура на “Софийска вода” остава в миналото

Софийският ВиК оператор предвижда  промени в общите условия на дружеството,...