Всички центрове за обслужване на клиенти се връщат към работно време, съобразено с COVID-мерките

Всички центрове за обслужване на клиенти се връщат към работно време, съобразено с COVID-мерките

„Софийска вода“ възстановява работата на всички центрове за обслужване на клиенти, но с намален капацитет


23.11.2020

„Софийска вода“ възстановява работата на всички центрове за обслужване на клиенти, но с намален капацитет.

Центърът за обслужване на клиенти (ЦОК) в МегаМол, ж.к. „Люлин“, както и този в сградата на НАГ ще приемат клиенти в следното работно време:

  • ЦОК  МегаМол, ж.к. „Люлин“: 09:00 - 18:00 часа (понеделник - петък), от 12:30 до 13:00 и от 15:00 до 15:30 часа прекъсване на дезинфекция. Приемането на плащания се извършва до 17:45 часа.
  • ЦОК в сградата на НАГ: 09:00 - 17:30 часа (понеделник - петък), от 12:30 до 13:00 и от 15:00 до 15:30 часа прекъсване на дезинфекция. Приемането на плащания се извършва до 17:15 часа.

NB! Центърът обслужва само технически заявки за присъединяване към ВиК мрежа.

Използваме повода да припомним, че редица услуги потребителите могат да получат онлайн.
- На безплатния денонощен телефона на „Софийска вода“  - 0800 121 21
- Чрез писмената форма за запитвания, налична на сайта на дружеството, раздел „Въпроси“.
 

Още новини
Планирано спиране на водата в ж.к. "Дружба"

Планирано спиране на водата в ж.к. "Дружба"

Планирани ремонтни дейности налагат спиране на водоподаване от 10:00 до 22:00...

Отборът на „Софийска вода“ и Веолия България отбеляза 10 години на Софийския маратон този уикенд

Тазгодишното издание на Софийския маратон е и юбилейно за отбора на „Софийска...

"Софийска вода" АД продава 13 броя  употребявани моторни превозни средства

"Софийска вода" АД продава 13 броя употребявани моторни превозни средства

"Софийска вода" АД обявява търг за 13 броя използвани и употребявани моторни...