CCM24
"Софийска вода” АД осигурява услугите по водоснабдяване, канализация и пречистване на води в Столична община. Компанията е най-големият ВиК оператор на територията на България и първият с екологичен сертификат ЕМАS.
Като част от групата на Веолия, ние от „Софийска вода“ се стремим да предоставяме иновативни и устойчиви решения и да бъдем еталон за екологична трансформация, която е в основата на Целта на Веолия.
С цел поддържане на високо качество на услугите ни, обявяваме свободна позиция в отдел „Обслужване на клиенти“, звено „Телефонен център“ за длъжността: Мениджър "Телефонен център".
Ако искате да изградите професионална кариера, докосвайки се и прилагайки най-съвременните технологични решения и практики в обслужването на клиенти, не се колебайте да представите Вашата кандидатура за свободната ни позиция.
Функции и отговорности:
- Управлява работата, процесите и екипа в звено „Телефонен център“, като осигурява своевременно приемане на входящите обаждания и чатове;
- Оптимизира работния процес чрез разработването и внедряването на съвременни нововъведения и скриптове за ефективно обслужване на клиенти;
- Поставя и следи за изпълнението на количествени и качествени показатели, свързани с дейността на звеното;
- Анализира клиентските препоръки и оплаквания и предлага мерки за подобрение;
- Оценява и мотивира служителите в звено „Телефонен център“ чрез постоянна комуникация и предоставяне на обратна връзка;
- Подпомага комуникацията на звеното с другите отдели във връзка с ескалирали клиентски казуси;
- Работи проактивно с останалите звена от отдел „Обслужване на клиенти“ в посока споделянето и внедряването на добри практики;
- Изготвя периодични доклади и отчети, свързани с дейността на звеното.
Изисквания към кандидата:
- Завършено висше образование;
- Минимум 3 години опит в управлението на екипи – опит в сферата на обслужване на клиенти е предимство;
- Отлични компютърни и комуникативни умения;
- Умения за работа в динамична среда;
- Ориентираност към постигането на резултати;
- Самостоятелност и умения за разрешаване на казуси.
Ние предлагаме:
- Мениджърски екип, насърчаващ иновациите и личното и професионално развитие;
- Възможности за обучение за надграждане на професионалните компетенции.
За да кандидатствате, моля, изпратете актуална автобиография.
Само с одобрените по документи кандидати ще бъде осъществена връзка.
Всички предоставени лични данни ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор и ще се разглеждат при строга конфиденциалност.