Мениджър "Телефонен център"

CCM24

"Софийска вода” АД осигурява услугите по водоснабдяване, канализация и пречистване на води в Столична община. Компанията е най-големият ВиК оператор на територията на България и първият с екологичен сертификат ЕМАS.

Като част от групата на Веолия, ние от „Софийска вода“ се стремим да предоставяме иновативни и устойчиви решения и да бъдем еталон за екологична трансформация, която е в основата на Целта на Веолия.

С цел поддържане на високо качество на услугите ни, обявяваме свободна позиция в отдел „Обслужване на клиенти“, звено „Телефонен център“ за длъжността: Мениджър "Телефонен център".

Ако искате да изградите професионална кариера, докосвайки се и прилагайки най-съвременните технологични решения и практики в обслужването на клиенти, не се колебайте да представите Вашата кандидатура за свободната ни позиция.

Функции и отговорности:

  • Управлява работата, процесите и екипа в звено „Телефонен център“, като осигурява своевременно приемане на входящите обаждания и чатове;
  • Оптимизира работния процес чрез разработването и внедряването на съвременни нововъведения и скриптове за ефективно обслужване на клиенти;
  • Поставя и следи за изпълнението на количествени и качествени показатели, свързани с дейността на звеното;
  • Анализира клиентските препоръки и оплаквания и предлага мерки за подобрение;
  • Оценява и мотивира служителите в звено „Телефонен център“ чрез постоянна комуникация и предоставяне на обратна връзка;
  • Подпомага комуникацията на звеното с другите отдели във връзка с ескалирали клиентски казуси;
  • Работи проактивно с останалите звена от отдел „Обслужване на клиенти“ в посока споделянето и внедряването на добри практики;
  • Изготвя периодични доклади и отчети, свързани с дейността на звеното.

Изисквания към кандидата:

  • Завършено висше образование;
  • Минимум 3 години опит в управлението на екипи – опит в сферата на обслужване на клиенти е предимство;
  • Отлични компютърни и комуникативни умения;
  • Умения за работа в динамична среда;
  • Ориентираност към постигането на резултати;
  • Самостоятелност и умения за разрешаване на казуси.

Ние предлагаме:

  • Мениджърски екип, насърчаващ иновациите и личното и професионално развитие;
  • Възможности за обучение за надграждане на професионалните компетенции.

За да кандидатствате, моля, изпратете актуална автобиография.

Само с одобрените по документи кандидати ще бъде осъществена връзка.

Всички предоставени лични данни ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор и ще се разглеждат при строга конфиденциалност.

Форма за кандидатстване

Въведете телефонния си номер след нулата

Образование
Сфера на професионални интереси

(Моля, изберете до 3 от посочените професионални интереси)

Полетата маркирани със звездичка (*) са задължителни.