Старши мениджър "Клиентска удовлетвореност и стратегическо развитие"

SMCSSD25

"Софийска вода” АД осигурява услугите по водоснабдяване, канализация и пречистване на води в Столична община. Компанията е най-големият ВиК оператор на територията на България и първият с екологичен сертификат ЕМАS.

Като част от групата на Веолия, ние от „Софийска вода“ АД се стремим да предоставяме иновативни и устойчиви решения и да бъдем еталон за екологична трансформация, която е в основата на Целта на Веолия.

С цел развиване и поддържане на високо качество на услугите ни, обявяваме свободна позиция в отдел "Клиентска удовлетвореност и стратегическо развитие" за длъжността Старши мениджър "Клиентска удовлетвореност и стратегическо развитие".

Функции и отговорности:

  • Управлява и координира дейностите и процесите в отдел „Клиентска удовлетвореност и стратегическо развитие“;
  • Изгражда, ръководи и мотивира екипите си, като осигурява среда за професионална изява и ефективно сътрудничество;
  • Разработва и изпълнява стратегии за подобряване на клиентското обслужване в съответствие с корпоративните цели и стандарти;
  • Създава и управлява процеси за успешно разрешаване на клиентски казуси и оплаквания;
  • Въвежда стандарти за обслужване и контролира прилагането им от всички членове на екипа;
  • Определя ключовите показатели за измерване ефективността на основните бизнес процеси в отдела и отговаря за тяхното изпълнение;
  • Анализира обратната връзка от клиенти, идентифицира области за подобрение, изготвя и прилага планове за повишаване качеството на обслужване;
  • Следи тенденциите в областта на клиентското обслужване и предлага иновативни решения за подобряване на удовлетвореността;
  • Планира и отговаря за изпълнението на бюджета на поверените му разходни центрове;
  • Изготвя регулярни отчети за представянето и препоръки за подобрения.

Изисквания към кандидатите:

  • Завършено висше образование в областта на бизнес администрацията, икономиката или маркетинга;
  • Минимум 3 години опит на ръководна позиция, свързана с обслужване на клиенти;
  • Опит при работа със CRM системи и анализ на клиентска обратна връзка;
  • Високо ниво на владеене на английски език - писмено и говоримо;
  • Развити комуникативни и лидерски умения;
  • Стратегическо мислене и способност за вземане на решения;
  • Умения за анализиране и обобщаване на информация;
  • Проактивност, иновативност и ориентация към резултати.

За да кандидатствате, моля, изпратете актуална автобиография.

Само с одобрените по документи кандидати ще бъде осъществена връзка.

Всички предоставени лични данни ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор и ще се разглеждат при строга конфиденциалност.

Като приобщаваща компания, "Софийска вода" АД поема ангажимент за многообразие и осигуряване на равни възможности за всички кандидати без дискриминация.

 

Форма за кандидатстване

Въведете телефонния си номер след нулата

Образование
Сфера на професионални интереси

(Моля, изберете до 3 от посочените професионални интереси)

Полетата маркирани със звездичка (*) са задължителни.