SMCSSD25
"Софийска вода” АД осигурява услугите по водоснабдяване, канализация и пречистване на води в Столична община. Компанията е най-големият ВиК оператор на територията на България и първият с екологичен сертификат ЕМАS.
Като част от групата на Веолия, ние от „Софийска вода“ АД се стремим да предоставяме иновативни и устойчиви решения и да бъдем еталон за екологична трансформация, която е в основата на Целта на Веолия.
С цел развиване и поддържане на високо качество на услугите ни, обявяваме свободна позиция в отдел "Клиентска удовлетвореност и стратегическо развитие" за длъжността Старши мениджър "Клиентска удовлетвореност и стратегическо развитие".
Функции и отговорности:
- Управлява и координира дейностите и процесите в отдел „Клиентска удовлетвореност и стратегическо развитие“;
- Изгражда, ръководи и мотивира екипите си, като осигурява среда за професионална изява и ефективно сътрудничество;
- Разработва и изпълнява стратегии за подобряване на клиентското обслужване в съответствие с корпоративните цели и стандарти;
- Създава и управлява процеси за успешно разрешаване на клиентски казуси и оплаквания;
- Въвежда стандарти за обслужване и контролира прилагането им от всички членове на екипа;
- Определя ключовите показатели за измерване ефективността на основните бизнес процеси в отдела и отговаря за тяхното изпълнение;
- Анализира обратната връзка от клиенти, идентифицира области за подобрение, изготвя и прилага планове за повишаване качеството на обслужване;
- Следи тенденциите в областта на клиентското обслужване и предлага иновативни решения за подобряване на удовлетвореността;
- Планира и отговаря за изпълнението на бюджета на поверените му разходни центрове;
- Изготвя регулярни отчети за представянето и препоръки за подобрения.
Изисквания към кандидатите:
- Завършено висше образование в областта на бизнес администрацията, икономиката или маркетинга;
- Минимум 3 години опит на ръководна позиция, свързана с обслужване на клиенти;
- Опит при работа със CRM системи и анализ на клиентска обратна връзка;
- Високо ниво на владеене на английски език - писмено и говоримо;
- Развити комуникативни и лидерски умения;
- Стратегическо мислене и способност за вземане на решения;
- Умения за анализиране и обобщаване на информация;
- Проактивност, иновативност и ориентация към резултати.
За да кандидатствате, моля, изпратете актуална автобиография.
Само с одобрените по документи кандидати ще бъде осъществена връзка.
Всички предоставени лични данни ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор и ще се разглеждат при строга конфиденциалност.
Като приобщаваща компания, "Софийска вода" АД поема ангажимент за многообразие и осигуряване на равни възможности за всички кандидати без дискриминация.