Старши специалист "Поддръжка на крайни потребители"

SEUSS25

„Софийска вода” АД осигурява услугите по водоснабдяване, канализация и пречистване на води в Столична община. Компанията е най-големият ВиК оператор на територията на България и първият с екологичен сертификат ЕМАS.

Като част от групата на Веолия, ние от „Софийска вода“ АД се стремим да предоставяме иновативни и устойчиви решения и да бъдем еталон за екологична трансформация, която е в основата на Целта на Веолия.

С цел поддържане на високо качество на услугите ни, обявяваме свободна позиция в отдел "ИТ операции“ за длъжността Старши специалист "Поддръжка на крайни потребители".

Функции и отговорности:

  • Приема и обработва постъпили заявки за софтуерна и хардуерна поддръжка, отстраняване на проблеми и управление на ИТ инциденти;
  • Извършва диагностика, ремонт и профилактика на компютърната техника с цел оптимално функциониране на всички устройства и системи;
  • Инсталира, конфигурира и администрира операционни системи и софтуерни приложения;
  • Разрешава възникнали проблеми с мултифункционални машини, скенери и плотери;
  • Подпомага дейността на звено „ИТ Сигурност“ съгласно вътрешните политики и правила на компанията;
  • Предоставя съдействие за IP телефоните в корпоративната телефонна централа;
  • Спазва, популяризира и участва в създаването и оптимизирането на вътрешните правила и работни инструкции, регламентиращи дейността на звеното.

Изисквания към кандидатите:

  • Завършено средно специално или висше образование - в сферата на информационните технологии, компютърните науки или друга релевантна;
  • Минимум 2 години опит в поддръжката на информационни технологии;
  • Опит в диагностициране и отстраняване на хардуерни и софтуерни проблеми;
  • Отлични умения и познания за инсталиране и конфигуриране на Microsoft операционни системи и Microsoft Office, както и за администриране на активна директория;
  • Добро ниво на владеене на английски език – писмено и говоримо;
  • Активен шофьор със свидетелство за управление на МПС, категория B;
  • Умения за анализиране на информация и бързо разрешаване на проблеми;
  • Отлични комуникативни умения и способност за ефективна работа в екип.

Предимства:

  • Опит със Service Now;
  • Познания за работа с Google Workspace;
  • Опит в корпоративна среда при утвърдени политики, процедури и правила.

За да кандидатствате, моля, изпратете актуална автобиография.

Само с одобрените по документи кандидати ще бъде осъществена връзка.

Всички предоставени лични данни ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор и ще се разглеждат при строга конфиденциалност.

Като приобщаваща компания, "Софийска вода" АД поема ангажимент за многообразие и осигуряване на равни възможности за всички кандидати без дискриминация. 

Форма за кандидатстване

Въведете телефонния си номер след нулата

Образование
Сфера на професионални интереси

(Моля, изберете до 3 от посочените професионални интереси)

Полетата маркирани със звездичка (*) са задължителни.